Spotifypanikk!

without music n

,

Jeg sovnet på sofaen i går kveld med musikken min på og våknet med et rykk av at det var blitt stille. Øredøvende stille!

PC-en hadde fått ett av disse innfallene om oppdatering. Jeg syntes den var oppdatert nok som det var. Helt på høyde med tiden var den.

Men altså, den hadde startet på nytt og alt fungerte som det pleier.

Alt unntatt musikken min!

Logg inn på nytt, sto det. Så jeg prøvde det, men husket selvfølgelig ikke passordet. Jeg er sikkert ikke den eneste. Reset your password sto det. Så jeg skrev i mailadressen min og ba om et nytt.

The email address you provided is not associated with an active Spotify account, sto det på skjermen da. I en pen, rosa rute for å sukre det litt.

Jeg har tredve timer med spillelister og har brukt mye tid på å bygge dem opp.

Så nå sitter jeg her, midt på svarte natta og venter på svar fra support som sikkert ligger og sover slik jeg også burde.

Men tanken på å skulle begynne å lete på nytt etter all den deilige musikken min, virker ikke så søvndyssende.

Legg igjen en kommentar

