Fredagskveld som ikke gikk helt etter planen.

Det ble ikke tid til skriving i morges. Det holdt på å ikke bli noe skriving i kveld heller, for lillebror og jeg sovnet før klokka syv begge to. Lillebror liker best å sovne når noen er der hos han og bestemor var nok litt trøtt. Det har vært mye de siste ukene.

Storebror og mammaen og pappaen er på Røde Kors-hytta og skal ha ansvar for vaffelstekinga der i helga. Jeg håper de får fint vær og mange skiløpere på besøk. For Ole Jakob er nok verken været eller antall besøkende så viktig. Han elsker å være på Røde Kors-hytta uansett akkurat slik mammaen hans elsket det. Hos oss er det en familietradisjon.

Nå har jeg sannsynligvis ødelagt nattesøvnen og jeg har funnet fram et gjenglemt kryssord og kokt en stor ladning med kaffe. Det var ikke akkurat sånn jeg hadde sett for meg kvelden, men det funker på denne måten også.

Og så har jeg satt musikken litt ekstra høyt på. Fordi jeg trengte det akkurat nå.

Jeg må forresten fortelle litt om Spotify og kundeservice. Jeg hadde -som noe av dere sikkert fikk med dere- problemer med å logge meg på Spotify igjen etter at pc-en min hadde funnet ut at den hadde behov for oppdatering. Jeg hadde glemt passord og brukernavn og mailadressen min ble avvist. Jeg fant omsider ut av brukernavnet og fikk nytt passord, men var jo kommet i kontakt med support i mellomtiden. Der fikk jeg vennlige og og personlige svar og vi fant ut av problemet: Det manglet en «dot» i min mailadresse slik den var registrert hos dem. For sånn er det i disse digitale tider. En bitte liten svart prikk kan gjøre hele forskjellen. Den er ikke noe slingringsmonn. Nå er den viktige prikken registrert hos Spotify og jeg har takket for god service.

Men jeg tror jeg skal begynne å kjøpe flere cd-er. Sånn for sikkerhets skyld.

.

det sku bo folk i bildan. Og litt musikk. 1

Legg igjen en kommentar

