God morgen! Snart påske. Og litt tiddeli bom.

calvin and hobbs påske

 

Det er alt for lite av ingenting på alt for manges program. Piet Hein

.

Det nærmer seg påske.

Jeg liker påske!

Påsken en tid for å få gjort unna litt av den ingentingen som har samlet seg opp gjennom vinteren.

.

Bare sånn for å ha nevt det: Det snør!

Men det er ok.

Jeg liker påske.

Våren er jeg ikke så begeistret for.

Kombinasjonen påske og full vinter er helt i orden.

Med de snømengdene vi har nå, tror jeg uansett ikke jeg trenger å bekymre meg for våren. Det kommer til å vare en dag eller to, sånn ut i juni en gang.

.

Arthur Arntzen sa at gang at vi nordpå ikke trenger hagemøbler fordi sommeren er så kort at vi bare setter oss på sparken.

,

Vi tar denne til morgenkaffen i dag. Det er en deilig, men -merkelig nok- litt glemt sang.

Legg igjen en kommentar

