Om en lat bestemor og en flittig lillebror.

Det er en lys og klar morgen i Vadsø. En vakker vintermorgen med  fem minusgrader og ren, glitterstrødd nysnø fra i går.

Foreløpig nyter jeg dagen inne. Det er faktisk ganske deilig å ha fri på en torsdag og vite at ingen forventer noe som helst av meg utover å svare på Ruzzle-utfordringer. Jeg har forresten tapt fem ganger på rad nå. Det kan tyde på at jeg trenger mere kaffe. Og så skal jeg ta hull på et nytt kryssord og se om det kan virke skjerpende!

Egentlig skulle jeg bare vise bilder av lillebror:

Alvin hadde det travelt i går. Det er en stor jobb å være husfar og dukkepappa. Dukkeklær skal moppes opp og dukka må ha mat.

alvin3

alvin

alvin2

2 kommentarer (+add yours?)

  1. mettemia
    mar 28, 2013 @ 15:07:28

    Hælledussen så nydelig 🙂 Med moppen, dukkeklærne og tåteflasken. Kan tenke meg lillebror koser seg veldig?

    Svar

Legg igjen en kommentar

