Om reiseminner og reiseplaner. Eller mangel på reiseplaner.

Folk planlegger reiser på denne tiden av året. Familen i det brune huset (som ikke er grønt), skal til syden for første gang. Ole Jakob gleder seg voldsomt!

Jeg er blitt for hjemmekjær.

Og for redd for å fly.

I fjor sommer var jeg på Langnesmarkedet i Tana og på kjøtt- og vintur til Nourgam. I år er ambisjonsnivået litt høyere.

Jeg skal til Oslo en tur. Og til Danmark. Det er bare det med å få bestemt seg og få bestilt billetter.

Jeg har det liksom så veldig bra her jeg er.

I dag har jeg sett på gamle feriebilder for å motivere meg selv litt.

For det er godt å komme seg bort litt. Det er fint å treffe famile og venner man ikke har sett på lenge og det er fint å se og oppleve andre ting.

På mandag skal jeg bestemme meg for reisedatoer. Og reisemål. Tror jeg.

.

ferie6nn

Ingrid ser på gamle bøker på Portobello Road.

ferie6

Grønnsaksmarkedet på Portobello Road. Vi kjøpte bringebær!

ferie6nnnnn

Vegg i Praha med lag på lag av gamle plakater.

ferie6nnn

En helt annen vegg i samme by.

DSCF0742

Og en gate.

praha2

Ingrid leser pensum på resturant i Praha. Hun kan lese hvor som helst.

praha

Vi møtte en svane.

pr

Og kjøpte dukker. For det gjør man i Praha.

.

Denne er fin uansett om man skal ut og fly eller ikke!

Legg igjen en kommentar

