Om barnebarn, Harry Potter og vakker Vadsø-vinter.

reis til planete jorden påske n.

I går kveld og i morges hadde jeg to gutter i huset. De er ikke så store og ikke er de urolige eller bråkete heller. Likevel fyller de hele huset og hele hjertet mitt når de er her.

.

gutter

.

gutter2

Morgenkos med barne- tv 06.15

.

Når dagen starter godt, er det ofte slik at den fortsetter godt. Det handler ikke om overtro, men om at man går løs på dagen med litt ekstra energi.

Det har vært en travel og innholdsrik dag og det var godt å komme hjem og finne sofaen og musikken min. Jeg har satt på en Harry Potter-film også. Jeg liker Harry Potter. Litt fordi jeg liker eventyr, men mest fordi bøkene og filmene om gutten med arret panna handler om vennskap og lojalitet. Og om håp. Det er sånt som gjør meg varm om hjertet.

Ute er det fremdeles kaldt, men det er ok! Bildene er fra barnehagetur til Røde Kors-hytta i dag. (Jeg har fått lov av Ole Jakobs barnehageassistent å publisere bilde av henne). Det er første gangen Ole Jakob går hele veien opp på egne ski. Når han har gått med familien har hatt fått sitte i pulken opp de bratteste bakkene. Derfor er det morsomt å ha disse bildene. Jeg håper de rekker mange turer før snøen smelter!

.

P1000824

.

P1000833

1 kommentar (+add yours?)

  1. mettemia
    Apr 11, 2013 @ 17:48:31

    Hei. Flotte vinterbilder! Men jeg må si jeg gleder meg til vår nå 🙂 Heldige barn og barnebarn som har deg. Kos deg med vinter…. mettemia

    Svar

Legg igjen en kommentar

