Read all about it!

avisermtn

.

Jeg kjøper alltid Dagbladet på lørdager for å få tak i Rolf Hansens kryssord. De timene med hygge og hjernetrim som kryssordet gir er vel verd 25 kroner i uka. Og så får man Andreas Viestads inspirerende matråd og Håvard Tjoras kloke og tankevekkende artikler om barn og skole på kjøpet. Og quizspørsmål. Og Nemi!

Magasinet er definitivt verd 25 kroner.

Men i går måtte jeg gå en runde med meg selv før jeg kjøpte Dagbladet. Jeg måtte se meg litt rundt for å være sikker på at ingen så meg og jeg skyndte meg å rulle det sammen med baksida ut og stappe det i handleposen. (På baksida var det et værkart og oppskrift på tagliatelle med røkelaks i kremet tomatsaus. Definitivt noe å prøve når jeg er ferdig med å ikke spise ting som har vært levende.)

For dette var hovedoppslagene på forsiden av Dagbladet i går:

Sanneheten om Rune Rudbegs ville liv.

Slik er nordmenns sex-liv.

Slik forføres jentene av Bieber.

Eggens nye trenerkarriere.

Bli kvitt arveavgiften.

På en måte er det litt fortrøstningsfullt. Når avisene har slike forsider kan man i hvert fall håpe at det ikke har skjedd noen nye, store katastrofer det siste døgnet.

.

avis

Legg igjen en kommentar

