Om å bo ved en fjord 2.

Da jeg skrev innlegget mitt i går, kom jeg ikke på å nevne at vi har den deiligste sandstrand på Ekkerøy, en kort kjøretur fra byen.

Der har guttene mine vært i dag og sjekket badetemperaturen. Det går nemlig fint an å bade i Varangerfjorden i april hvis man bare er riktig kledd!

Bare se her 🙂

2 kommentarer (+add yours?)

  1. annegretekaspersen
    Apr 15, 2013 @ 19:29:55

    Hærlig!

    Svar

  2. annebloggen
    Apr 15, 2013 @ 20:20:09

    Jeg blir så glad når ungene får lov å være unger 🙂

    Svar

Legg igjen en kommentar

