Om vårtegn, komplimenter og en supersterk bestemor.

IMG_20130512_184633IMG_20130512_145935IMG_20130512_145810

Min ludovenninne og jeg gikk tur i vind og duskregn i dag. Det var surt og kaldt.

Men vi fant gåsunger og så omtalte hun meg i samme setning som Supermann. Da ble det liksom litt varmere.

Det er fint å bli satt pris på. Og hyggelig at noen setter ord på det av og til.

Da Ole Jakob var to, kalte meg kamptastisk og ei av jentene i barnehagen sa en gang til meg at jeg skinner som en diamant! Og så fikk jeg et diplom fra speiderne mine til femtiårsagen det det står at jeg koker verdens beste kakao, hjelper dem, gir gode råd, blander meg akkurat passe og ikke er en gammel kjerring. Og at de elsker meg fordi jeg er meg.

Jeg merker at jeg savner guttene. Jeg er blitt vant med å ha dem rundt meg til daglig og at de viser at de blir glade for å se meg. Det er veldig, veldig bra for selvtilliten å være bestemor!

.

Super Samson Simpson

by Jack Prelutsky

I am Super Samson Simpson,
I'm superlatively strong,
I like to carry elephants,
I do it all day long,
I pick up half a dozen
and hoist them in the air,
it's really somewhat simple,
for I have strength to spare.

My muscles are enormous,
they bulge from top to toe,
and when I carry elephants,
they ripple to and fro,
but I am not the strongest
in the Simpson family,
for when I carry elephants,
my grandma carries me.

– See more at: http://www.poets.org/viewmedia.php/prmMID/15577#sthash.5MrMMHcN.dpuf

Super Samson Simpson

by Jack Prelutsky

I am Super Samson Simpson,
I'm superlatively strong,
I like to carry elephants,
I do it all day long,
I pick up half a dozen
and hoist them in the air,
it's really somewhat simple,
for I have strength to spare.

My muscles are enormous,
they bulge from top to toe,
and when I carry elephants,
they ripple to and fro,
but I am not the strongest
in the Simpson family,
for when I carry elephants,
my grandma carries me.

– See more at: http://www.poets.org/viewmedia.php/prmMID/15577#sthash.5MrMMHcN.dpuf

Super Samson Simpson

by Jack Prelutsky

I am Super Samson Simpson,
I'm superlatively strong,
I like to carry elephants,
I do it all day long,
I pick up half a dozen
and hoist them in the air,
it's really somewhat simple,
for I have strength to spare.

My muscles are enormous,
they bulge from top to toe,
and when I carry elephants,
they ripple to and fro,
but I am not the strongest
in the Simpson family,
for when I carry elephants,
my grandma carries me.

– See more at: http://www.poets.org/viewmedia.php/prmMID/15577#sthash.5MrMMHcN.dpuf

Super Samson Simpson

by Jack Prelutsky

I am Super Samson Simpson,
I'm superlatively strong,
I like to carry elephants,
I do it all day long,
I pick up half a dozen
and hoist them in the air,
it's really somewhat simple,
for I have strength to spare.

My muscles are enormous,
they bulge from top to toe,
and when I carry elephants,
they ripple to and fro,
but I am not the strongest
in the Simpson family,
for when I carry elephants,
my grandma carries me.

– See more at: http://www.poets.org/viewmedia.php/prmMID/15577#sthash.5MrMMHcN.dpuf

Super Samson Simpson

I am Super Samson Simpson,
I’m superlatively strong,
I like to carry elephants,
I do it all day long,
I pick up half a dozen
and hoist them in the air,
it’s really somewhat simple,
for I have strength to spare.

My muscles are enormous,
they bulge from top to toe,
and when I carry elephants,
they ripple to and fro,
but I am not the strongest
in the Simpson family,
for when I carry elephants,
my grandma carries me.

Jack Prelutsky

Super Samson Simpson

by Jack Prelutsky

I am Super Samson Simpson,
I'm superlatively strong,
I like to carry elephants,
I do it all day long,
I pick up half a dozen
and hoist them in the air,
it's really somewhat simple,
for I have strength to spare.

My muscles are enormous,
they bulge from top to toe,
and when I carry elephants,
they ripple to and fro,
but I am not the strongest
in the Simpson family,
for when I carry elephants,
my grandma carries me.

– See more at: http://www.poets.org/viewmedia.php/prmMID/15577#sthash.5MrMMHcN.dpuf

Legg igjen en kommentar

