Fin formiddag.

Jeg har en fredelig formiddag på denne ekstra fridagen. Det har vært en fin langhelg med en passende blanding av sosialt samvær og alenetid, arbeid og hvile. Ute er det kjølig, men sola er i ferd med å bryte igjennom og jeg skal komme meg ut i hagen. Den skriker etter omsorg!

Det hadde bare vært litt morsommere hvis jeg hadde hatt noen små hjelpere med meg.

Jeg savner å ha guttene rundt meg, men det hjelper når pappaen legger ut et bilde på instagram av en lykkelig og stolt gutt på fisketur på Tustna. Jeg vet ikke hva jeg skal stille opp med når de kommer hjem for å konkurrere med Lollo og Bernie og badebassenger og traktorer og fiskebåter.

Jeg får bare håpe at det holder at jeg er bestemor og at de har savnet meg litt også. De har de nok.

Men det uansett ikke det viktigste. Det viktige er at de har det fint!

Når man er glad i noen er det en stor kilde til glede å vite at de er glade.

.

ingrid og guttene.

 

Legg igjen en kommentar

