Travle tider.

ll

Jobben min er ikke ensformig og akkurat denne arbeidsdagen har vært lang.

I dag har jeg blitt intervjuet på direkten i morgensendingen på lokalradioen (jeg vet ikke hvordan den gikk, men jeg tror jeg fikk sagt det jeg skulle si), laminert veldig mange bilder, kjøpt stiftepistol, snakket mye i telefonen, bakt karelske piroger, handlet, redigert en powerpointpresentasjon og skrevet kursinvitasjoner.

Det eneste avbruddet jeg har hatt var turen til min ludovenninne.

Og det siste brettet med piroger kom ut av ovnen ved midnatt.

Nå er jeg trøtt og litt stressa. Men mest spent og opprømt, for det er selvfølgelig en grunn for alt dette! Barnehagene i kommunen er i gang med et stort samarbeidsprosjekt og i morgen arrangerer vi barnehagemesse.

Jeg håper og tror at det kommer til å bli et vellykket arrangement.

 

2 kommentarer (+add yours?)

  1. Anne Lise Wie
    May 31, 2013 @ 10:25:07

    I Sosialkunnskap hadde vi temaet «Det gode liv», først diskuterte vi det i klassen, og så gikk elevene ut og intervjuet uike fok om hva de la i dette. Til slutt presenterte vi det for hele skolen i andakten som vi har hver morgen. Jeg tror vi alle, elever og lærere fikk noe å tenke på, hva er det gode liv, hva gjør oss lykkelige?

    Svar

  2. annebloggen
    May 31, 2013 @ 19:22:11

    Jo eldre jeg blir desto mer blir jeg oppmerksom på hverdagslykken. Min nå nittitre år gamle mor snakket alltid om det som skulle skje når vi bare fikk bedre råd og pappa bare ble friskere og det bare ble sommer og vi ungene bare ble litt større… Jeg var litt på tur inn i den tankegangen selv da jeg var yngre, men klarte å ta et oppgjør med den. Det er godt å håpe og drømme og se framover, men livet er her og nå og for å si det med Piet Hein: «Den som aldrig lever nu, lever aldrig. Hvad gør du?»

    Svar

Legg igjen en kommentar

