Om naboer og bildebehandlingsprogrammer.

Den rolige kvelden min ble avsluttet litt mindre rolig, men svært, svært hyggelig.

Jeg har fine naboer!

.

I dag har jeg brukt deler av formiddagen på å fundere på om jeg skal prøve å installere det nye photoshop-programmet mitt selv. Jeg har ikke hatt photoshop siden jeg byttet pc og jeg savner det veldig. Pakken med cd-en har ligget på stuebordet mitt en god stund nå i påvente av at min datter skal komme og hjelpe meg. Men hun mener hardnakket at jeg klarer det selv. «Det er bare å sette inn cd-en, mamma«, sier hun.

Det er sikkert sant. Men det er lite som gjør meg så oppskjørtet som når jeg får problemer med mine digitale dippedutter.

Jeg feiget ut denne gangen også.

Til uka har hun fri.

Da får jeg sikkert hjelp.

I mellomtiden får jeg leke med Picasa. Det er ikke like morsomt, men nesten. Disse bildene er fra Mortensnes.

.

gjerde 9 n

gj33nnnnnn

Legg igjen en kommentar

