Kveld.

Sommergjestene har reist og dagene er nesten tilbake til det normale.

Det er Vadsøsommeren også, forresten. Det er grått og kjølig sånn som det forventes å være. Jeg tror jeg er litt alene om å være glad for det. Men det er jeg altså.

I kveld har jeg to små gutter på overnattingsbesøk. De sovnet seint, men nå er det for lengst stille på soverommet. De har fått lov til å sove i samme seng i natt.

I min seng.

Om et par timer skal jeg snike meg inn mellom dem.

Vi har hatt en fin dag. Lillebror var med på bytur mens storebror hadde besøk av en liten venninne og i kveld har vi spilt spill og spist fruktsalat. Storebror er veldig glad i fruktsalat. Han er i det hele tatt lett å glede og det gjør meg veldig glad å være sammen med en glad gutt.

De har forresten vært glade begge to!

.

alvin

aa.

Huset mitt bærer preg av at oppvaskmaskinen min er dimensjonert for én person, at jeg har manglet støvsugerposer den siste uka og at pollenallergien har tatt det meste av energien min. Men i kveld skal jeg slappe av og nyte roen. De siste ukene har vært deilige, men hektiske og i kveld er det fint å sitte helt stille i sofaen og se ut på gråværet mens jeg bakser med ukas kryssord og musikken (en vakker -og underlig nok glemt- liten sviske i kveld) fyller rommet. Husarbeidet får jeg ta tak i i morgen.

Legg igjen en kommentar

