Høsten.

 

høst_edited-1

.

Et slør av gammelt gull er i ferd med å legge seg over landskapet. I går kveld gikk jeg hjem fra min ludovenninne i svalt mørke. Månen lyste og et lett regn hadde gjort asfalten fuktig. Jeg var lettkledd og hutret litt. Da jeg kom hjem til Annehuset mitt var det godt å komme inn i varmen og fint å kunne tenne et lys i vinduet.

Den fineste tida på året har begynt!

l

høsten

.

Det er snart helg. Det skal bli godt, for den første uka i barnehageåret er intens og krevende. Men jeg har spennende planer for helga!  Ok, kanskje ikke så voldsomt spennende, men jeg har et rom som skal forvandles fra roterom til et hyggelig og praktisk gjesterom. Det blir nok ikke noe for interiørmagasinene, men det kommer et før- og etter- bilde.

Og så skal jeg kose meg med guttene mens mammaen er på jobb og pappaen kjører bort hageavfall fra min og deres hage.

Mest skal jeg kose meg med guttene.

Legg igjen en kommentar

