Snart helg.

god natt,

Det har vært en litt for innholdsrik uke og jeg er ganske sliten.

Nå nærmer helga seg og denne helga blir helt spesiell. Den skal tilbringes her og her sammen med de andre damene i atelieret. Vi skal spise fin middag, gå turer, fotografere, tegne skisser, drikke vin, skravle og slappe av.

Jeg har pakket turklær og finkjole.

Jeg tror det blir fint!

Jeg vet ikke riktig om jeg skal ta med meg pc-en. Hvis det blir stille fra meg noen dager, er det fordi har har latt den bli hjemme.

.

Mens kvelden blir til natt, kan vi nyte denne.

.

Legg igjen en kommentar

