Om barnebarn, tv-serier og kjoler.

Det har vært noen slitsomme og litt for innholdsrike uker! Men nå er det helg og jeg nyter freden etter en fin dag sammen med lillebror. Vi har vært på øya og vi har vært på shopping. Han skal døpes om en uke og det er litt av hvert som skal handles inn. Nødvendige ting og unødvendige ting. Mest av alt har vi kost oss!

Bare se:

øya1

øya2

øya3

.

I morges var jeg forresten virkelig oppe syv stunder før dag. Klokka fem var jeg plutselig lys våken.

En -sannsynligvis – mye yngre Ruzzlemotstander/ venn, foreslo at det kunne ha noe med alder å gjøre. Hvorfor han var oppe, skal jeg ikke spekulere i, men jeg tror det kan være yrkesrelatert.

Jeg sovnet igjen etter hvert, men rakk en en episode av Say yes to the dress og tre episoder av Skattejegerne før øynene gled igjen. Sistnevnte serie gir meg mye glede og inspirerte meg til et besøk på Det hvite Hus sammen med Alvin seinere på dagen. Kuppet fra den handleturen skal dere få se når jeg får det hus over helga.

Brudekjoleprogrammet vet jeg ikke helt hvorfor jeg ser på av og til. Jeg er definitivt milevidt utenfor målgruppen! Selv giftet jeg meg i en dyp rød kjole fra H&M til litt over hundre kroner. Min datter giftet seg i en kjole vi tilfeldigvis fant på Emmaus- butikken på Sødermalm til 329 kroner. Ingen av oss hadde med oss kritiske brudepiker og svigerinner og søstre på handleturen.

Vi var da ganske fine begge to, eller?

.

brudlll

brudu

 

.

Brudepikekjolen til Anna har bruden sydd. Anna insisterte på at den skulle være rød!

,

Familien i_edited-4.

Meg som brud sammen med min bror og mine foreldre. Min mor er over seksti år på bildet. Jeg synes hun var flott! Kjolen hennes var nesten finere enn min.

2 kommentarer (+add yours?)

  1. ingridsofie
    Sep 22, 2013 @ 16:29:49

    Forresten kostet den 202 kroner 😉

    Svar

Legg igjen en kommentar

