Confusion? En varaordfører har talt.

Vinden som raste i natt har løyet. Morgenkaffen er varm og sterk.

Jeg var i riktig godt humør helt til jeg leste nyhetene.

Og fikk kaffen i halsen.

Varaorføreren i Meldal kommune har uttalt seg om flyktinger:

Er det dette vi vil ha?

?????

Jeg blir oppriktig bekymret.

.

Ok, det er å ta litt hardt i, jeg vet det,

men vi tar denne i dag.

Og for å bli i litt bedre humør igjen, et bilde jeg tok utenfor barnehagen i går morges og lekte med i photoshop:

,

sol

2 kommentarer (+add yours?)

  1. Inger
    Oct 12, 2013 @ 22:03:01

    Jeg har nylig oppdaget bloggen! I natt leste jg helt til kl 4 om morgenen, dagen i dag gikk oxo med:) nå har jeg pløyd meg gjennom det meste. Bloggen gjør mg samsemt! Utrolig tilfeldig at jeg fant deg og bloggen, men et lykkelig sammentreff! Du har gitt mg mye det siste halvannet døgnet. Og jeg lengter tilbake til vakre varanger. Og menneskene med varme hjerter innenfor mange lag m klær! En dag kan jeg fortelle mer om meg selv om du vil. Ville bare legge igjen et lite spor fra en som føler hun har vært gjest i annehuset siden i går kveld:) gleder mg til neste innlegg. Håper du har vært en fin tur i byen i dag!

    Svar

Legg igjen en kommentar

