God natt!

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

“How did it get so late so soon?”

dr. Seuss

.

Det er travle og morsomme dager akkurat nå. Jeg har vært litt til nytte for en person hjeg setter stor pris på og det er godt! Men så blir det seine kvelder. I morgen er det helg igjen og håp om å få ryddet ut jula. Men først skal jeg feire lønningsdagen (og kanskje en ting til) med god mat sammen med en god venninne.

Jeg har forresten tjuvstartet litt på lønningsdagen. Jeg tar lett litt av når Per på Det Hvite Hus har fått inn nye (gamle) varer:

,

bbb

.

Stol til Alvin (fordi storebror har to som er sine her hos bestemor), skattekiste/sparebøsse til Ole Jakob, dukkekopper til meg selv (fordi jeg aldri har kommet helt over at koppene mine fra barndommen ble knust), og et skikkelig nostalgisk bilde.

Legg igjen en kommentar

