Kreativ kveld.

paint.

Det er tirsdag og atelierkveld. En ganske produktiv og veldig hyggelig kveld. Jeg er endelig i gang med Kongsfjordbildene mine.

Et eventyrbilde er også underveis. Eventyret er foreløpig i hodet mitt, men det skal komme på trykk etter hvert…

Jeg må bare bli litt flinkere til å ta noen feriedager av og til.

Til våren skal jeg ta med meg kamera, skrivesaker og skisseblokk og dra tilbake til Kongsfjord. Og så skal jeg nyte roen og se om jeg kan skrive poesi selv om det ikke er høst. Jeg tror jeg kan det der. Jeg har funnet mitt paradis på jord.

.

eventyr

,

Et eventyr til barnebarna. Hverken bildet eller eventyret er ferdig, men jeg kan røpe så mye som at disse boblene ikke er vanlige såpebobler…

,

kongsfjord

.konsfjord2,

Tre bilder inspirert av Kongsjordbildene mine er påbegynt. De skal stilles ut samen med fotografiene og de diktene som jeg håper å skrive.

.

f1

f4

f5

f6

f97

k9

k17  kkk

yt.

Og da må dette bli nattasangen.

2 kommentarer (+add yours?)

  1. Olaf Husby
    Feb 12, 2014 @ 08:30:43

    Flotte fotografier – spennende prosjekt!

    Svar

  2. annebloggen
    Feb 13, 2014 @ 21:37:30

    Takk :-).

    Svar

Legg igjen en kommentar

