Collage!

I kveld har jeg vært på collage-kurs med fantastiske Manuela Sava. Hun er en nydelig dame midt i syttiårene. Hun forteller om kunst og hverdagsliv med en deilig italiensk aksent og er rett og slett en glede å tilbringe tid sammen med.

Bilder blir det også. Ett er ferdig og ett er påbegynt. Nå vet jeg hva jeg skal gjøre i påsken!

Jeg har klippet og revet i gamle ukeblader, gavepapir og egne malerier og brukt masse lim. Seinere skal bildene lakkes og så skal de få passepartout og ramme.

.

mauela4

manuela 44

manuela2

manuela3

manuela1

1 kommentar (+add yours?)

  1. Karoline Sofie Hennum
    apr 08, 2014 @ 12:35:39

    Kreativ kunst! Nesten så jeg fikk lyst til å sette meg ned for å gjøre det samme. Om jeg bare hadde hatt så mye ro i kroppen..

    Svar

Legg igjen en kommentar

