Ellevte desember. Et ganske kort innlegg om et godt kjøp og en fin, gammel sang.

dør

 

Se der, nå er jeg i ferd med å hente meg inn! I går var det torsdag og etter jobb tok jeg med meg min ludovenninne på bytur. Vi gikk først på restaurant og så shoppet vi litt. Jeg ble med henne på hennes yndlingsbutikk  og så lurte jeg henne med på min. Der fant jeg disse:

 

IMG_20141212_193556.jpg b

De er hentet i Sverige, der Per henter mange av varene side, men de har ikke noe stempel, så jeg aner ikke hvor de er produsert eller hvor gamle de er. Det spiller uansett ingen rolle, for de er aldeles nydelige!

Dagens sang blir denne. Det er ikke en julesang, men det er en sang som gjør en varm om hjertet!

 

Legg igjen en kommentar

